Re: Taka sobie sprawa

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_sdf.lonestar.org)
Data: Sun 31 Oct 1999 - 14:20:59 MET

Samotnik in <slrn81lldd.il.michalj_at_localhost.localdomain> wrote:
>Moderowałeś kiedyś p.p.o.? Nie? Więc powiem tylko tyle, że wysyłanie postu
>"szukam pracę" wraz z cv o rozmiarze np. 1 MB zdarza się średnio co
>tydzień. A ja moderuję z domu, ściągająć via modem i mam już dość takich

No zgodziłeś się na bycie tym moderatorem, ufam dobrowolnie. Nie
spodziewałeś się, że będziesz dostawał takie przesyłki ? A jeśli się
spodziewałeś, to właśnie tak planowałeś sobie reagować ?

>idiotów. Mam prawo nazwać ohydnego spamera, który czyni mi osobistą
>szkodę, idiotą.

Masz takie samo prawo mu nawymyślać jak on Tobie. Jeżeli istotnie jest
idiotą, to co, spodziewałeś się, że zrozumie i się pokaja ? :)
Prawnie wyzywanie, a pogróżki to zapewne inna kategoria, ale to nie stawia
Cię i tak do końca w zbyt korzystnym świetle.

Powinieneś był zwrócić mu w sposób kulturalny uwagę co zrobił źle i tyle.
Jakby Ci po tym nabluzgał to wtedy sprawa byłaby jasna. Moderator nie jest
od oceny poziomu intelektualnego uczestników grupy którą moderuje.

--
Marcin Dębowski
/\/ http://agatek.freeshell.org, agatek_at_sdf.lonestar.org