Re: Prawdziwy problem :-(

Autor: Samotnik (michalj_at_wsi.edu.pl)
Data: Sun 31 Oct 1999 - 13:18:06 MET

Lukasz Trabinski <lukasz_at_lt.wsisiz.edu.pl> napisał(a):

>Nie chodzi o to czy grupy są tworzone czy nie, chodzi o to *kto* ma prawo je
>tworzyć.

Przy całym moim szacunku dla TS, mogę powiedzieć jedno - jeśli nie ma on
czasu przeprowadzać głosowań, niech tą funkcję przekaże komuś innemu.
Powtarzam - _tylko_ organizację głosowań.

--
| Samotnik Michał Jęczalik Sr | 0603 64-62-97 | <michalj_at_wsi.edu.pl> |
| http://www.infoglas.wizja.net/ oraz <--- michal/ |