Re: Precz z CENZURĄ na polskich news!

Autor: Marcin Wieczorek (wieczor_at_polbox.com)
Data: Tue 26 Oct 1999 - 12:57:25 MET DST

Andrzej Bort <bort_at_ipartners.pl> napisał(a):
>Inny przykład: Linux (a konkretniej: kernel linuksa): Powiesz
>Torvaldsowi, by do kernela wpakował setki gier, odgrywaczkę do mp3/mpeg
>czy czego tam jeszcze? Może jeszcze ma zrobić rozpoznawanie mowy? Wszak
>masz taką potrzebę? Napisz mu to, a potem puść na newsy jego odpowiedź.
>Ciekaw jestem jego reakcji (dokładniej: tego, w jaki sposób Cię
>wyśmieje).

Raczej napisze DLACZEGO tego nie zrobi odpowiednio to argumentując.
Nie napisze "to moje jądro (bez głupich uśmieszków proszę :-) a jak
się nie podoba to wynocha do Windows". Widzisz różnicę?

>Jednak w przypadku 'konfliktu interesów' więkze prawa ma dawca, a nie
>beneficjent, zgodzisz się chyba z tym?

W przypadku konfliktu - tak, to oczywiste. Ale Unikod nie powoduje
konfliktu interesów (w przeciwieństwie do HTML).

>- Mam do oddania samochód. Pełnowartościowy, ale to po prostu stary,
> pełnoletni już 'maluch' Po prostu musisz tylo sobie polakierować i
> zakonserwować. Conajwyżej możesz mnie zaprosić na piwo, ale to też nie
> jest konieczne.
>- Ale ja chcę mercedesa. S-klasy, najnowszego. Jak mi coś takiego
> dasz....
>- Takiego to mógłbym Ci sprzedać conajwyżej. Za grubą kasę.

Żeby ta przypowiastka miała oddawać odpowiedzi z tego wątku to powinna
brzemieć:

- Mam do oddania samochód. Pełnowartościowy, ale to po prostu stary,
  pełnoletni już 'maluch' Po prostu musisz tylo sobie polakierować i
  zakonserwować. Conajwyżej możesz mnie zaprosić na piwo, ale to też
  nie jest konieczne. Jeden warunek - nie wolno Ci go odmalować na
  żólto.
- Dlaczego?
- Bo nie. Nie podoba się to spadaj.

--