Re: Precz z CENZURĄ na polskich news!

Autor: Robert R. Wal (rrw_at_reptile.eu.org)
Data: Tue 26 Oct 1999 - 13:41:54 MET DST

On 99.10.26 Marcin Wieczorek pressed the following keys:

> Raczej napisze DLACZEGO tego nie zrobi odpowiednio to argumentując.
> Nie napisze "to moje jądro (bez głupich uśmieszków proszę :-) a jak
> się nie podoba to wynocha do Windows". Widzisz różnicę?

Hmm... Powiedz mi, czytałeś kiedyś jakieś bardziej gorące dyskusje na Linux
kernel?

> W przypadku konfliktu - tak, to oczywiste. Ale Unikod nie powoduje
> konfliktu interesów (w przeciwieństwie do HTML).

Tylko w rozpętanej przez Przemola awanturze skrzętnie ukryty został fakt,
że nie chodzi o kasowanie wszystkich wiadomości w unicode, a jedynie
wiadomości rozsyłanej przez pewną osobę w trzech egzemplarzach, z których
_wszystkie_ trzy łamią netykietę.

Robert

--
Dyslexics of the world! UNTIE!