Re: Precz z CENZURĄ na polskich news!

Autor: Andrzej Bort (bort_at_ipartners.pl)
Data: Tue 26 Oct 1999 - 16:16:40 MET DST

Marcin Wieczorek <wieczor_at_polbox.com> wrote:
> Raczej napisze DLACZEGO tego nie zrobi odpowiednio to argumentując.
> Nie napisze "to moje jądro (bez głupich uśmieszków proszę :-) a jak
> się nie podoba to wynocha do Windows". Widzisz różnicę?

Podejrzewam, że nie będzie mu się chciało tegop tłumaczyć. JAk ktoś
chętny, niech spróbuje...

> Żeby ta przypowiastka miała oddawać odpowiedzi z tego wątku to powinna
> brzemieć:

Brzemieć? To coś od brzemienia? :-) (dobra, wiem). Ale mniejsza o to:
Jeszcze nie tak... Twój cytat przeredagowałem, dodałem swoją wstawkę.

> - Mam do oddania samochód. Pełnowartościowy, ale to po prostu stary,
> pełnoletni już 'maluch' Po prostu musisz tylo sobie polakierować i
> zakonserwować.

Zanim sobie zakonserwujesz, możesz jeszcze dodatkowo trzymać samochód w
moim garażu, również za darmo.

> Conajwyżej możesz mnie zaprosić na piwo, ale to też nie jest
> konieczne. Jeden warunek - nie wolno Ci go odmalować na żólto.
> - Dlaczego?

A to bym zamienił:
> - Bo nie. Nie podoba się to spadaj.

Na:

- Bo nie lubię mieć żółtych samochodów w swoim garażu. Twój samochód
  (ten otrzymany) może stać w garażu tak długo, jak nie będzie
  pomalowany na żółty kolor.

--
Andrzej.Bort_at_ipartners.pl, Internet Partners Katowice  /My personal opinions/
Stabilny system operacyjny Windows. Windows na serio, reszta to żart.