Re: Precz z CENZURˇ na polskich news!

Autor: Marcin Wieczorek (wieczor_at_polbox.com)
Data: Tue 26 Oct 1999 - 12:57:24 MET DST

Piotr Murawski <murawski_at_kki.net.pl> napisał(a):
>Sugerujesz ze TS, JR (i wielu innych) pracuja "byle jak"?

A gdzie tak napisałem?

>Czyli nie mam prawa decydowac co robie ze swoimi urzadzeniami/serwerami
>poniewaz "dobro spoleczne" wymaga zebym robil co innego?
>Z czyms mi sie to kojarzy....

Gdzie tak napisałem?

>I przestawil cos w rodzaju ultimatum, albo bedziecie korzystac z mojego
>serwera na moich (ogolnie przyjetych) warunkach albo "na drzewo". Jesli
>sie to komus nie podoba moze skorzystac z innego serwera lub postawic
>wlasny.

I to właśnie mi się nie podoba. Rozumiem, że ze względu na darmowość
nie mogę niczego WYMAGAĆ. Rozumiem, że darmowość serwera narzuca pewne
ograniczenia (np. nie da się bez wydatków zwiększyć przepustowości na
tyle by wszyscy mogli pisać w HTMLu). Natomiast nie rozumiem dlaczego
nie admini nie mogą zniżyć się do dyskusji o zmianach reguł, które
stosują przy przyjmowaniu postów. Nawet jeśli nie mają zamiaru niczego
zmieniać mogliby przynajmniej wytłumaczyć dlaczego.

>;)
>Jezeli czyta to adminka z tpnetu to podejrzewam ze jestes juz martwy...

Nie moja wina jakie kto ma skojarzenia :-)

>Wydaje mi sie ze argumenty byly wielokrotnie przedstawiane.

Przeciwko HTMLowi - tak. Co do Unikodu łatwo je zbić bo ograniczają
się do trudności z jego odczytaniem a jak wiadomo było tak _kiedyś_
teraz już nie.

>Jak dlugo to ja bede mial uprawnienia roota tak dlugo ja tu zadze (tj na
>moich hostach) i to jest fakt.

Jest to fakt ale teksty j.w. są po prostu chamskie. Gdy ktoś przysyła
na moje FAQ tekst do opublikowania też czasem go odrzucam ale nigdy ze
słowami "to moja strona i spadaj". Zawsze argumentuję dlaczego to
zrobiłem. Widzisz różnicę?

>Wlasnie z taka postawa wystapiles.

W którym miejscu?

--