Re: Bannery. Na co komu one.

Autor: Nina Liedtke (nina_at_rotfl.eu.org)
Data: Sun 24 Oct 1999 - 19:51:27 MET DST


On Tue, 19 Oct 1999 21:52:04 +0100, Michal Szokolo <msz_at_pmp.com.pl>
wrote in article <380CE804.3A4D8DF9_at_pmp.com.pl>:

> [...] Za reklamy w gazecie, telewizji, junk mail - nie płacę. Całość
> kosztów spoczywa na reklamodawcy i to jest słuszne. Kiedy mi taki jeden z
> drugim wtrynia banner 5x większy (rozmiarowo/czasowo a więc i finansowo)
> od merytorycznej treści strony, to robi to NA MÓJ (odbiorcy) KOSZT i to
> nie jest w porządku. Sytuacja jest dokładnie identyczna jak ze spamem i
> junk mail.
        Czy ja dobrze rozumiem, że 'junk mail' to jest jakiś rodzaj e-maila,
za ściągnięcie którego odbiorca nic nie płaci? Czy mogę prosić o
dokładniejsze informacje?

Nina

-- 
Antonina Liedtke ____________________________        ______  _  ___
<nina @ pirx.itp.net.pl> ____________________ \`.,'/ _____  / |/ <_>__ ___ _
http://akson.sgh.waw.pl/~aliedt/ ____________ /_  _\ ____  /    / / _ Y . `/
"You can logoff, but you can never leave" _____ \/ _____  /_/|_/_/_//_\_,_/


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:26:03 MET DST