Autor: Nina Liedtke (nina_at_rotfl.eu.org)
Data: Sun 24 Oct 1999 - 19:51:27 MET DST
On Tue, 19 Oct 1999 21:52:04 +0100, Michal Szokolo <msz_at_pmp.com.pl>
wrote in article <380CE804.3A4D8DF9_at_pmp.com.pl>:
> [...] Za reklamy w gazecie, telewizji, junk mail - nie płacę. Całość
> kosztów spoczywa na reklamodawcy i to jest słuszne. Kiedy mi taki jeden z
> drugim wtrynia banner 5x większy (rozmiarowo/czasowo a więc i finansowo)
> od merytorycznej treści strony, to robi to NA MÓJ (odbiorcy) KOSZT i to
> nie jest w porządku. Sytuacja jest dokładnie identyczna jak ze spamem i
> junk mail.
Czy ja dobrze rozumiem, że 'junk mail' to jest jakiś rodzaj e-maila,
za ściągnięcie którego odbiorca nic nie płaci? Czy mogę prosić o
dokładniejsze informacje?
Nina
-- Antonina Liedtke ____________________________ ______ _ ___ <nina @ pirx.itp.net.pl> ____________________ \`.,'/ _____ / |/ <_>__ ___ _ http://akson.sgh.waw.pl/~aliedt/ ____________ /_ _\ ____ / / / _ Y . `/ "You can logoff, but you can never leave" _____ \/ _____ /_/|_/_/_//_\_,_/
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:26:03 MET DST