Re: Bannery. Na co komu one.

Autor: Michal Szokolo (msz_at_pmp.com.pl)
Data: Sun 24 Oct 1999 - 22:08:17 MET DST


Nina Liedtke wrote:
>
> On Tue, 19 Oct 1999 21:52:04 +0100, Michal Szokolo <msz_at_pmp.com.pl>
> wrote in article <380CE804.3A4D8DF9_at_pmp.com.pl>:
>
> > [...] Za reklamy w gazecie, telewizji, junk mail - nie płacę. Całość
> > kosztów spoczywa na reklamodawcy i to jest słuszne. Kiedy mi taki jeden z
> > drugim wtrynia banner 5x większy (rozmiarowo/czasowo a więc i finansowo)
> > od merytorycznej treści strony, to robi to NA MÓJ (odbiorcy) KOSZT i to
> > nie jest w porządku. Sytuacja jest dokładnie identyczna jak ze spamem i
> > junk mail.
> Czy ja dobrze rozumiem, że 'junk mail' to jest jakiś rodzaj e-maila,
> za ściągnięcie którego odbiorca nic nie płaci? Czy mogę prosić o
> dokładniejsze informacje?

Coś tu czuję wiaderko ironii, ale odpowiem w dobrej wierze.

Junk mail to amerykańskie określenie na reklamy, "informatory" itp
badziew, który ostatnio i u nas poczta wrzuca do (konwencjonalnych)
skrzynek pocztowych. Za junk mail płaci nadawca więc mogę jakoś znieść te
trochę makulatury; w odróżnieniu od tego spam, bannery i podobne rzeczy są
na koszt odbiorcy i to nie jest OK.

-- 
P  M  P    T a k e s   c a r e   o f    I T   !       Since  1992
PMP  IT Consulting, 00-679 Warszawa, ul. Wilcza 66/68
tel. /  fax.  (004822) - 844-63-19,  (0048) - 602-688-317  
http://www.pmp.com.pl


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:26:06 MET DST