Re: Bannery. Na co komu one.

Autor: Michał Mierzwa (mmierzwa_at_blaszok.silesia.linux.org.pl)
Data: Sun 24 Oct 1999 - 22:30:57 MET DST

Nina Liedtke pisze:
> [...]

IMHO w pierwszym zdaniu chodziło o junk mail jako mail, znaczy
poczta, znaczy taka papierowa w skrzynce, co się ogląda kopertę i
bez otwierania wywala do śmieci. A w ostatnim zdaniu o spam re­
klamowy. Z kontekstu wynikało, że za pierwszy płaci nadawca a za
drugi odbiorca.

Mumin

--
Michał Mumin Mierzwa        http://uranos.cto.us.edu.pl/~mmierzwa/