Re: Bannery. Na co komu one.

Autor: Michal Szokolo (msz_at_pmp.com.pl)
Data: Tue 19 Oct 1999 - 22:52:04 MET DST

Dorota Nicewicz-Modrzewska wrote:

> Trzeba umiec rozrozniac rodzaje mediow... Porownywanie dostarczania reklam
> do skrzynki z reklama w serwisie interentowym jest bez sensu, tak jak
> porownywanie reklamy w zakupionej gazecie. Jak juz pisalam, nie kazda
> reklama na stronie jest dokladnie przestudiowana - i to jest normalne dla
> reklamy w kazdym medium.

O nie, jest sens. Szczególnie kiedy dochodzi się do tej jednej, istotnej
różnicy. Za reklamy w gazecie, telewizji, junk mail - nie płacę. Całość
kosztów spoczywa na reklamodawcy i to jest słuszne. Kiedy mi taki jeden z
drugim wtrynia banner 5x większy (rozmiarowo/czasowo a więc i finansowo)
od merytorycznej treści strony, to robi to NA MÓJ (odbiorcy) KOSZT i to
nie jest w porządku. Sytuacja jest dokładnie identyczna jak ze spamem i
junk mail.

> Ja mowie zupelnie o czym innym, ale zeby to zauwazyc trzeba sie wczesniej
> zastanowic...
>
> A propomowanie uzywania programow o ktorych byla mowa jest wedlug mnie
> szkodliwe dla rozwoju tresci informacyjnej Internetu.

Bynajmniej. Zmusi jedynie do ewolucji reklamy. Może się wykluje coś
lepszego od tego co mamy dziś.

--
P  M  P    T a k e s   c a r e   o f    I T   !       Since  1992
PMP  IT Consulting, 00-679 Warszawa, ul. Wilcza 66/68