Re: Bannery. Na co komu one.

Autor: smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)
Data: Sun 24 Oct 1999 - 22:49:07 MET DST


nina_at_rotfl.eu.org (Nina Liedtke) wrote:
> On Tue, 19 Oct 1999 21:52:04 +0100, Michal Szokolo <msz_at_pmp.com.pl>
> wrote in article <380CE804.3A4D8DF9_at_pmp.com.pl>:
> > [...] Za reklamy w gazecie, telewizji, junk mail - nie płacę. Całość
> > kosztów spoczywa na reklamodawcy i to jest słuszne. Kiedy mi taki jeden z
> > drugim wtrynia banner 5x większy (rozmiarowo/czasowo a więc i finansowo)
> > od merytorycznej treści strony, to robi to NA MÓJ (odbiorcy) KOSZT i to
> > nie jest w porządku. Sytuacja jest dokładnie identyczna jak ze spamem i
> > junk mail.
> Czy ja dobrze rozumiem, że 'junk mail' to jest jakiś rodzaj e-maila,
> za ściągnięcie którego odbiorca nic nie płaci? Czy mogę prosić o
> dokładniejsze informacje?

*Ja* nie płacę. ;-) A poza tym myślę, że Michał w pierwszym zdaniu się
po prostu pomylił.

-- 
[Jacek P. Szymański]##[smarkacz_at_anathema.eu.org]##[IRC: smarkacz]
[Network Admin]#####[ZmieńNa_Fanklub: http://anathema.eu.org/znf]
##[Old MacDonald had an agricultural real estate tax abatement]##


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:26:04 MET DST