Re: Precz z CENZURĄ na polskich news!

Autor: Zbigniew (stettin_at_polbox.com)
Data: Sat 23 Oct 1999 - 23:27:26 MET DST

Krzysztof Krzyżaniak napisał(a) w wiadomości: ...
>Pewnego dnia, a było to Sat, 23 Oct 1999 18:37:00 GMT przyszła do mnie
>wiadomość od <stettin_at_polbox.com> i powiedziała:
>
>Jest to błędny pogląd. Z Twoich (moich) podatków jest również utrzymywany
>Pałac Namiestnikowski, ale to wcale nie znaczy, że prezydent zaprosi Cię na
>śniadanie (kupione za pieniądze z Twoich podatków), pozwoli Ci przenocować
>jednym z łóżek tego pałacu itp itd. Po prostu mylisz przywileje z prawami.
>
> eloy

Nie odnosilem sie do watku głównego.
Jestem za przestrzeganiem regulaminow.
W watku głownym racja jest po stronie admina bo takie sa przepisy lub
przyjete normy.

Natomiast gdy czytam, ze ktos robi mi łaske pozwalajac np. korzystac z
serwera
to zaczynam sie zastanawiac czy był rok 1989 i czy komuna przegrała.

Serwery sa utrzymywane bo prawdopodobnie jednak przynosza jakis dochod -
podejrzewam ze posredni (np. zwiekszenie ruchu i oplat dla telekomunikacji)

Powtarzam jeszcze raz , jezeli korzystanie z serwera jest na zasadzie łaski
to prosze zrobic odpłatność.
Nie lubie miec długow wdziecznosci, ze ktos łaskawie pozwolił mi kiedys
korzystac ze "swojego" serwera,
natomiast jezeli darmowy dostep do serwera ma uzasadnienie to prosze nie
uzywac słow , ktore z jego uzytkownikow robia zebrakow.

Cytuje Pana Easy_R
>To ze masz dostep do danego servera news to jest to
>twoj przywilej a nie prawo. W kazdej chwili administrator moze odciac ci
>dostep nawet bez powodu albo np. z powodu, ze masz zielone trampki :)

Widze znaczek na koncu sugerujacy, ze to tylko zart ale dla pewnosci
zapytam:

Jak dokładnie brzmi ten punkt regulaminu : czy jest tam uzyte slowo ;
przywilej !?
czy tez moze jest powiedziane, ze kazdy ma dostep (bez slowa przywilej) o
ile nie złamie regulaminu a nawet wtedy ma prawo sie odwołac .

Pozdrawiam

Zbigniew

PS. Odnoszac sie do Prezydenta i Palacu Namiestnikowskiego
O ile dojdzie do tego , ze Prezydent bedzie goscił zwykłych ludzi ale tylko
tych , którzy maja np. zielone trampki :-) to równiez bede sie domagał
wyjasnien.

Nawet Prezydent musi sie opierac na prawie i przepisach a nie na łasce lub
lub swoim widzimisie.
Czasy kolesiow mineły...no moze nie całkiem :-) ale to watek na inna grupe.