Re: Bannery. Na co komu one.

Autor: Michał Mierzwa (mmierzwa_at_blaszok.silesia.linux.org.pl)
Data: Sat 23 Oct 1999 - 15:03:20 MET DST

Dorota Nicewicz-Modrzewska pisze:
> [...]

Wybacz, ale internet (w Polsce) ,,fazę kwiecistego rozwoju'' de­
fintywnie zakończył na przełomie lat 94-95. Obecnie przechodzi
fazę nachalnego zaśmiecania i dyktatury komercji. Niestety.

Strasznie by się działo. Może nawet zacząłbym oglądać tę całą te­
lewizję?

Hehe... tracimy cierpliwość?

Oh, rzeczywiście? Ja bym powiedział, że bogatszą: wyczyszczoną z
wszelkiego śmiecia. Czysty tekst. Informację.

ROTFL. Mogę se to wstawić do fortunek?

Mumin

--
Michał Mumin Mierzwa        http://uranos.cto.us.edu.pl/~mmierzwa/