Re: Precz z CENZURĄ na polskich news!

Autor: Krzysztof Krzyżaniak (eloy_at_pawnhearts.eu.org)
Data: Sat 23 Oct 1999 - 21:11:54 MET DST

Pewnego dnia, a było to Sat, 23 Oct 1999 18:37:00 GMT przyszła do mnie
wiadomość od <stettin_at_polbox.com> i powiedziała:

[..]
>Zarowno wypowiedz Pana Easy_R jak i powyższa troszeczke mnie zdenerwowały.
>Wynika z nich , ze administratorzy serwera robią mi jakąś łaske
>udostepniajac mi serwer. W przypadku serwerow typowo prywatnych zgodze sie z
>tym ale równiez nie do końca..
>Natomiast serwer TPNET nie jest chyba do konca prywatny.
>Telekomunikacja jest teraz spółka ale przez wiele lat była utrzymywana z
>pieniedzy podatnikow i nie chce teraz słuchac o jakiejs łasce.
>Jest kapitalizm i zamiast takich słow prosze zrobic odpłatnosc !

Jest to błędny pogląd. Z Twoich (moich) podatków jest również utrzymywany
Pałac Namiestnikowski, ale to wcale nie znaczy, że prezydent zaprosi Cię na
śniadanie (kupione za pieniądze z Twoich podatków), pozwoli Ci przenocować w
jednym z łóżek tego pałacu itp itd. Po prostu mylisz przywileje z prawami.

        eloy

--
 * Krzysztof `eloy' Krzyżaniak * HP -> http://www.pawnhearts.eu.org/~eloy/
 * <eloy_at_pawnhearts.eu.org>    * Kabaret Loza44 -> http://loza44.topnet.pl/