Re: Precz z CENZURĄ na polskich news!

Autor: Adam Płaszczyca (trzypion_at_waw.pdi.net)
Data: Sun 24 Oct 1999 - 04:12:11 MET DST

Zbigniew napisał(a):

> Serwery sa utrzymywane bo prawdopodobnie jednak przynosza jakis dochod -
> podejrzewam ze posredni (np. zwiekszenie ruchu i oplat dla telekomunikacji)

Ale w daleszym ciągu to jest sprawa właściciela danego serwera czy chce
Twoje posty czy nie. TPSA nie zawiera z nikim umów w których gwarantuje
dostęp do news.tpnet.pl.
Natomaist kilku providerów do własnych serwerów i owszem

> Powtarzam jeszcze raz , jezeli korzystanie z serwera jest na zasadzie łaski
> to prosze zrobic odpłatność.
Przecież już jest u kilku providerów.

> PS. Odnoszac sie do Prezydenta i Palacu Namiestnikowskiego
> O ile dojdzie do tego , ze Prezydent bedzie goscił zwykłych ludzi ale tylko
> tych , którzy maja np. zielone trampki :-) to równiez bede sie domagał
> wyjasnien.
>
> Nawet Prezydent musi sie opierac na prawie i przepisach a nie na łasce lub
> lub swoim widzimisie.

Zauważ, że pan Prezydent w swoim prywatnym domu może gościć tylko
właścicieli zielonych trampków. I wcale się nie musi tłumaczyć dlaczego
tak, a nie inaczej rozporządza swoją własnością.

> Czasy kolesiow mineły...no moze nie całkiem :-) ale to watek na inna grupe.
Zgadza się. Czasy 'mi się należy' też. Teraz albo masz umowę
gwarantującą dostęp albo na drzewo.

--
    /_  _______      Adam Płaszczyca (+48 601) 829697