Odp: Dlaczego pognebilem ICM....

Autor: Tomasz Płókarz (tolep_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 16:59:30 MET DST

> I o to chodzi. Ktoś wywiesił ten szyld, a Ty zamiast skontaktować się z
> policją, prokuraturą zorganizwałeś prasową nagonkę, nie sprawdziwszy
nawet,
> czy tam rzeczywiście prowadzi się tę działalność, czy tylko ten szyld
wisi.

> rrw
> (który brał kiedyś już udział w policyjnej akcji przeciwko jednemu
> pedofilowi rozpowszechniającemu materiały w sieci)

Sprawdzilem. Nie czytales wywiadu? A moze mi nie wierzysz?

Z "wywiadu":
http://www.gazeta.pl/Iso/Wyborcza/Komputer/060kom.html

(CIACH)
TLP: Zapewne żadna gazeta (poza, być może, "Złym") nie zdecydowałaby się
wydrukować tego, co można było znaleźć na serwerze ICM. Parę z tych zdjęć
zachowałem na twardym dysku - i przesłałem je do "Rzeczpospolitej" na
poparcie mojego donosu. Panu również je przesyłam, więc zrozumie Pan moje
motywy.

SMS: Tak. Te zdjęcia są rzeczywiście straszne.
(CIACH)

--
   Napisal Tomasz L. Płókarz (Plokarz) ,
   - ktorego strona internetowa ma adres http://www.tolep.w.pl