Re: Dlaczego pognebilem ICM....

Autor: Robert R. Wal (rrw_at_reptile.eu.org)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 15:53:53 MET DST

On 99.08.24 Tomasz Płókarz pressed the following keys:

> Robercie. Ktos wywiesil na budynku szyld: "TU PROWADZIMY DZIALALNOSC
> PRZESTEPCZA" Ja po prostu podnioslem moj zakuty leb i go przeczytalem; byc
> moze wlasnie dlatego go zauwazylem, ze nie jestem stalym mieszkancem tej
> ulicy....

I o to chodzi. Ktoś wywiesił ten szyld, a Ty zamiast skontaktować się z
policją, prokuraturą zorganizwałeś prasową nagonkę, nie sprawdziwszy nawet,
czy tam rzeczywiście prowadzi się tę działalność, czy tylko ten szyld wisi.

rrw
(który brał kiedyś już udział w policyjnej akcji przeciwko jednemu
pedofilowi rozpowszechniającemu materiały w sieci)

--
signature intentionally left blank