Re: Dlaczego pognebilem ICM....

Autor: Robert Kois (rkois_at_elbacsb.com.pl)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 12:13:45 MET DST

"Tomasz Płókarz" <tolep_at_box43.gnet.pl> wrote:

:(CIACH)
:TLP: Zapewne żadna gazeta (poza, być może, "Złym") nie zdecydowałaby się
:wydrukować tego, co można było znaleźć na serwerze ICM. Parę z tych zdjęć
:zachowałem na twardym dysku - i przesłałem je do "Rzeczpospolitej" na
:poparcie mojego donosu. Panu również je przesyłam, więc zrozumie Pan moje
:motywy.
:
:SMS: Tak. Te zdjęcia są rzeczywiście straszne.
:(CIACH)

Znaczy rozpowszechnia Pan pornografie dziecięcą rozsyłając ją np. do rrw.
Skąd Pan wie, że rrw nie jest pedofilem i pisał tylko po to by te zdjęcia
otrzymać.

P.S. Przepraszam Robercie ale nie mogłem się powstrzymać przed
wykorzystaniem tego argumentu :)

Kojer NMNOH

--
Zostałam "zmuszona" do przesiadki z joe na vim'a
(żona admina nie może używać czegoś innego) (c)Dorota Podlejska