Re: Odp: Dlaczego pognebilem ICM....

Autor: Krzysztof Wychowałek (xpert_at_indyw.most.org.pl)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 14:33:34 MET DST

"Tomasz Płókarz" napisał(a):

> TLP: Zapewne żadna gazeta (poza, być może, "Złym") nie zdecydowałaby się
> wydrukować tego, co można było znaleźć na serwerze ICM. Parę z tych zdjęć
> zachowałem na twardym dysku - i przesłałem je do "Rzeczpospolitej" na
> poparcie mojego donosu. Panu również je przesyłam, więc zrozumie Pan moje
> motywy.
>
> SMS: Tak. Te zdjęcia sš rzeczywiście straszne.

A ja specjalnie wszedlem a grupe alt.binaries.pictures.erotica.age13-17
(gdyby nie ta afera do glwy nie przyszloby mi tam wejsc ani nawet szukac
takiej grupy w hierarchii) ciekawwlasnie tych "strasznych" zdjec. Oprocz
normalnego porno, ktorego pelno w sieci, z udzialem doroslych modelek! i
nawolywan ludzi zeby nie przysylali zdjec doroslych, tylko "age 13-17", nie
znalazlem tam nic co moglbym uznac za "pornografie dziecieca". Przyznaje, ze
sciagnalem tylko ostatnie 500 naglowkow. Wszystkie rozebrane dziewczyny na
zdjeciach wygladaly na 20-kilka lat. Jedna byla wprawdzie podpisana ze ma lat
17, ale wygladala na 5 lat wiecej. Nie bylo zadnych dzieci!!! (cale
szczescie).
Ale gdzie te "straszne zdjecia"?

kaw