Odp: Dlaczego pognebilem ICM....

Autor: Tomasz Płókarz (tolep_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 16:55:35 MET DST

Użytkownik Marcin Debowski <agatek_at_sdf.lonestar.org> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:7pu82h$7b7$1_at_sunrise.pg.gda.pl...
> Tomasz Płókarz <tolep_at_box43.gnet.pl> wrote:
> >
> Jak może Pan polemizować z moim przykładem, skoro sam Pan stwierdził
> swoją ignorancję w kwestiach technicznych ?

(CIACH)
> Wykazał się Pan po prostu rażącą niekompetencją w
> sprawach o których był Pan łaskaw się wypowiedzieć. Niekompetencją
> krzywdzącą wiele osób.

To moze mnie Pan oswieci, odpowiadajac na pytanie:
Czy admin ma wplyw na to, ja kie grupy sa na jego serwerze dostepne? Jesli
nie, to dlaczego nie znajduje wielu z tych, o ktore mi chodzilo, na przyklad
na news.tpnet.pl ?

--
   Napisal Tomasz L. Płókarz (Plokarz) ,
   - ktorego strona internetowa ma adres http://www.tolep.w.pl