Re: Co z newsami na ICM

Autor: Janusz A. Urbanowicz (alex_at_eris.phys.uni.torun.pl)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 17:42:38 MET DST

marcinj_at_webcorp.com.pl (Marcin Jagodzinski) writes:

> Do wizerunku konkretnej żyjącej osoby. Która ma zagwarantowaną ochronę
> wizerunku.

> Nie chodzi mi o człowieka w sutannie, ale konkretnie o Glempa.
>
> Zresztą ja nie nawołuję do żadnej cenzury, więc proszę mi tego nie wmawiać.
> Uważam jedynie, że KK _ma_ prawo protestować przeciwko grze, w której celem
> jest zabicie jego przywódcy, tak jak każda inna organizacja.

W 196x Stanisław Lem napisał książkę w której występuje wątek zamachu
na papieża. Czy należy obarczać go odpowiedzialnością za sprowokowanie
Ali Agcy ?

Alex

--
Janusz A. "Alex" Urbanowicz, student of physics, Toruń DHP network admin
e-mail: Janusz.Urbanowicz_at_bofh.org.pl WWW: http://eris.phys.uni.torun.pl/~alex/