Odp: Dlaczego pognebilem ICM....

Autor: Tomasz Płókarz (tolep_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 10:42:30 MET DST

Marcin Debowski napisal:
> Aż mną zatrzęsło jak przeczytałem ten cały wywiad w GW [1]. Ktoś kto jak
sam
> przyznaje zna usenet od 2-ch tygodni, wypowiada się o odpowiedzialności
> osób o których obowiązkach i pracy nie ma zielonego pojęcia ...
>
> I jeszcze kończy swoją wypowiedź takim tekstem:
> SS
> - Czy jest Pan za blokowaniem
> dostępu do zagranicznych
> serwerów news?
> TP
> - Nie będę wchodził w szczegóły
> techniczne. Nie czuję się
> [...]

Nie interesuje mnie, kto i jak to zrobi. Chce skasowania child-porno z
newsow i w ogole z netu. Czy to takie trudno zrozumiale, Panie Marcinie?

   Napisal Tomasz L. Płókarz (Plokarz) ,
   - ktorego strona internetowa ma adres http://www.tolep.w.pl
   lub http://tolep.freeservers.com
   - ktorego adres poczty elektronicznej to tolep_at_bigfoot.com
   - ktory w ICQ ma numer 9326978