Re: Dlaczego pognebilem ICM....

Autor: Marek Bisz (mbisz_at_priv2.onet.pl)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 11:13:24 MET DST

Tomasz Płókarz wrote in message ...

>sam

>Nie interesuje mnie, kto i jak to zrobi. Chce skasowania child-porno z
>newsow i w ogole z netu. Czy to takie trudno zrozumiale, Panie Marcinie?

A mnie wnerwia wspolczesny koltunizm. "Skasujmy child-porno z newsow i
problem z glowy, czego nie widac - to nie istnieje".
Rownie skutecznym rozwiazaniem byloby, gdyby ubral Pan sobie ciemne okulary.
Zjawisko trzeba tepic u jego zrodel a nie poprzez zamykanie news'ow.
Porno moze panu przyslac ktokolwiek i gdziekolwiek (wlaczajac niemoderowane
grupy news'owe i Panski prywatny e-mail). I co Pan zrobi ? Zlikwiduje swoje
konto i przestanie zagladac w internet ? To zrobic najlatwiej , ale sproboj
Pan wysledzic skad to swinstwo pochodzi, jakie kraje umozliwiaja prowadzenie
tego typu "dzialalnosci" i wreszcie jak temu zaradzic - to stwierdze, ze
robisz Pan cos pozytecznego.