Re: Dlaczego pognebilem ICM....

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_sdf.lonestar.org)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 10:27:55 MET DST

Jaroslaw Zielinski <jz_at_winter.pl> wrote:

> A moze nam tez odpowiesz, dlaczego zamiast wyjasnic sprawe z
> administratorami serwera, zrobiles z tego publiczna afere? Nie wszyscy
> musza czytac "Wyborcza". Jak juz koniecznie chcesz zyskac (watpliwa)
> slawe, to zapewne nie bedziesz mial oporow...

Aż mną zatrzęsło jak przeczytałem ten cały wywiad w GW [1]. Ktoś kto jak sam
przyznaje zna usenet od 2-ch tygodni, wypowiada się o odpowiedzialności
osób o których obowiązkach i pracy nie ma zielonego pojęcia ...

I jeszcze kończy swoją wypowiedź takim tekstem:
SS
              - Czy jest Pan za blokowaniem
              dostępu do zagranicznych
              serwerów news?
TP
              - Nie będę wchodził w szczegóły
              techniczne. Nie czuję się
              kompetentny.

I fakt ww, niekompetecji udowodnił pan z całą wyrazistością w swojej
wypowiedzi.

To się nawet nie nadaje do polemiki.

[1] http://www.gazeta.pl/Iso/Wyborcza/Komputer/060kom.html

--