Widzimy wiory pod lasem, a nie widzimy belki pod nosem...

Autor: Tomek Kruk (Tomek.Kruk_at_WYTNIJTO.sq1eih.rubikon.net.pl)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 03:01:08 MET DST

On Tue, 24 Aug 1999 08:42:30 GMT, "Tomasz Płókarz"
<tolep_at_box43.gnet.pl> wrote:

>Nie interesuje mnie, kto i jak to zrobi. Chce skasowania child-porno z
>newsow i w ogole z netu. Czy to takie trudno zrozumiale, Panie Marcinie?

a ile zwierzat psow i kotow jest maltretowanych, umiera w straszliwych
meczarniach tutaj, wlasnie w naszym pieknym kraju, niekiedy 100 czy
200 metrow od nas i jakos nikt sie tym nie przejmuje, a raptem
znalezli sie "ludzie wielkiego ducha" tacy jak Pan, ktorych interesuje
los dzieci z innych kontynentow.....

A moze jednak to nic innego, jak checi stworzenia kolejnej afery...

Tomek Kruk