Re: Dlaczego pognebilem ICM....

Autor: Robert R. Wal (rrw_at_reptile.eu.org)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 11:05:45 MET DST

On 99.08.24 Tomasz Płókarz pressed the following keys:

> Nie interesuje mnie, kto i jak to zrobi.

Pana w ogóle mało interesuje poza tym, żeby mieć pełny brzuch i mało
problemów, bez względu na to, jakich by pan światłych akcji nie wymyślił.

> Chce skasowania child-porno z
> newsow i w ogole z netu. Czy to takie trudno zrozumiale, Panie Marcinie?

Więc proszę kasować. Każdy newsreader ma opcję ,,Cancel posting'', po
odpowiednim przyuczeniu można z jego pomocą kasować cudze posty, wysyłać
control message zamykające grupy posiadające w temacie pornografię
dziecięcą. I proszę się liczyć z tym, że jutro te grupy powstaną ponownie,
w innym miejscu, pod inną nazwą. Jedyną możliwością ucięcia pornografii
dziecięcej jest dojście do osób, które tam umieściły tę pornografię i przez
nie to tych, którzy te zdjęcia zrobili.

Ale pan tak naprawdę leży sobie wygodnie na kanapie i mówi ,,chcę żeby
pornografia dziecięca znikła'' nie interesując się jak to zrobić, ani czy
działania, które pan sugeruje mają jakikolwiek sens. Pano sobie będzie
dalej leżał na swojej kanapie, a trolle będą latały i kasowały dla pana
przyjemności i spokoju sumienia.

Jest pan żałosny

rrw

--