Re: Odp: Dlaczego pognebilem ICM....

Autor: Andrzej Bort (bort_at_polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 13:20:58 MET DST

"Tomasz Płókarz" <tolep_at_box43.gnet.pl> wrote:
> Nie interesuje mnie, kto i jak to zrobi. Chce skasowania child-porno z
> newsow i w ogole z netu. Czy to takie trudno zrozumiale, Panie Marcinie?

A ja chciałbym (czytaj: życzyłbym sobie), byś czasami pomyślał, zanim
cokolwiek zrobisz. No, chyba że myślałeś. Ale to tylko świadczy o
poziomie (delikatnie mówiąc, nienajwyższym) Twojej inteligencji.

P.S.
Zwracam się per "ty" z dwóch powodów:
1. jesteś chyba młodszy ode mnie
2. taka forma się przyjęła na usenecie.

--
Andrzej Bort, bort<at>polsl.gliwice.pl   *** My personal opinions ***
Remember, God could only create the world in 6 days because he didn't