Co z newsami na ICM

Autor: Artur Sokolowski (artur.sokolowski_at_jasien.gda.pl)
Data: Tue 17 Aug 1999 - 22:01:23 MET DST

ale to jakos nie za bardzo przystaje do Internetu, ktory
jest z natury kosmopolityczny i granice mu nie przeszkadzaja.
No, chyba zeby wydawac koncesje na korzystanie z Internetu,
podpobnie jak to jest gdzie niegdzie z tvsat.
Bedac konsekwentnym nalezaloby wprowadzic podsluch w telefonach,
kamery w pokojach...

Jasne - :-) A dodatkowo proponuje karac tych co uzywaja sobie w gumkach
i od tylu!!!

--------
Jezeli znajde firma (instytucje), ktora da mi feed'a oraz kupie dysk (no
wlasnie jaki?) to zrobie u siebie news serwer ze WSZYSTKIMI grupami
jakie beda dostepne... Tak mi dopomoz Usnet :-)

Artur