Re: Co z newsami na ICM

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Sat 14 Aug 1999 - 15:32:37 MET DST

Dnia 14 Aug 99 o godz. 14:34, B.Maruszewski_at_jtz.org.pl napisal(a):

> Jesli bedzie jakas odpowiedz/reakcja (watpie oczywiscie), to chetnie
> ja zobaczymy...
Byla. Wprawdzie nie na te forwardy, ale na moj - przyznaje, ze bardzo
emocjonalny - list do P.Aleksandrowicza. Nawet nie warto jej cytowac.
Skladala sie w zasadzie z trzech zdan. Pierwsze bylo upieraniem sie przy
swojej racji, drugie brzmialo "Nie odpowiadamy za reakcje administratora
serwera" (chodzilo o odciecie grup alt.* na ICM), a trzecie bylo grozba pod
moim adresem, poniewaz wkurzony napisalem im, ze jak beda dalej pisac takie
bzdury na temat Internetu, to zycze im, zeby ich serwer spotkal los "Wprost"
;->. Wiec mi urazony pan redaktor napisal, ze powiadomi mojego rektora o tym,
ze ja im groze wlamaniem. Zalosne...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl