Re: A moze by ktos postawil komercyjny serwer news ????

Autor: futszak (futszak.WYTNIJTO_at_dione.ids.pl)
Data: Wed 18 Aug 1999 - 06:48:03 MET DST

On 14 Aug 1999 12:12:14 GMT, Marcin Debowski <agatek_at_sdf.lonestar.org>
wrote:

>A jak mialaby wygladac sprawa oplat za feedy dla takiego serwera ?

Co masz na mysli ???

Jesli chodzi o feedy z tego serwera do reszty usenetu to jest to
okresolene chociazby w cenniku NASK-u, z tego co pamietam 50zl
jednorazowej oplaty za dopisanie do listy serwerow.
Jak sie myle to prosze sprostowac.

Jesli chodzi o feed-y z tego serwera na inne (domyslam sie ze moglby
on pelnic rowniez role hub-a dla roznych mniejszych i wiekszych
serwerkow news w Polsce) to wszytko by zalezalo od wlasciwiela, jako
ze serwer bylby komercyjny.

Transmisja satelitarna ???
Jak dla mnie moze to byc jakis zapomniany transponder na jakims malo
znanym satelicie dzieki czemu ceny bylyby nizsze, albo czesc
przeplywnosci jajiegos uzywanego juz przez stacje TV z Polski, albo z
miejsca gdzie taki serwer mialby stac (oszczednosc na transmisji).

futszak

--
Jestesmy z wami juz ponad TRZY lata - http://rubikon.pl