Re: Co z newsami na ICM

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Wed 18 Aug 1999 - 11:00:41 MET DST

On Tue, 17 Aug 1999 22:01:23 +0200, Artur Sokolowski
<artur.sokolowski_at_jasien.gda.pl> wrote:

[...]
>--------
>Jezeli znajde firma (instytucje), ktora da mi feed'a oraz kupie dysk (no
>wlasnie jaki?) to zrobie u siebie news serwer ze WSZYSTKIMI grupami
>jakie beda dostepne... Tak mi dopomoz Usnet :-)

Jesli lacza ci starczy - wszystko lacznie z alt.binaries zajmuje
kilkaset kbps pasma. A feed mozesz dostac prawie z kazdego serwera - i
wcale trzymac tych grup nie musi, zwykle co nie pasuje do planu grup
na serwerze laduje w grupie junk i lezy tam do momentu wyslania na
ostatni serwer ktoremu podawany jest feed - czyli w sumie niedlugo.
Choc nie mozna wykluczyc istnienia filtrow dodatkowo dyskryminujacych
posty po nazwie grupy i wykluczajacych je z feedu...
A za pare dolcow feed dostac mozna z paru serwerow na swiecie (bez
kryptoreklamy...)

--
Darek