Re: co sie dzieje z polskim infoseekiem ?

Autor: Andrzej Bort (bort_at_polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 01 Jun 1999 - 11:25:05 MET DST

Moi <Moi_at_w.pl> wrote:
> Ilosc postow nadanych z ppp.tpsa byla mniejsza, niz 30 procent.
> Dzialo sie to jesienia (pazdziernik/listopad).
> Dodam, ze nie subskrybuje grup typu p.c.o.linux, gdzie liczba
> postow z 0202122 jest pewnie znikoma.

Wszystkie grupy w hierarchii pl.*, crossposty liczone wiele razy (ale to
dlatego, że robione 'na szybko'). Artykuły z ostatnich trzech tygodni:

Wszystkich postów: 138263 (100.0%)
*.tpnet.pl 28100 (20.32%)
numerki IP: 76082 (55.03%)
reszta: 34081 (24.65%)

> Nie mam narzedzi, ktore moglyby potwierdzic lub obrocic wniwecz
> moja opinie. Domniemywam, ze maja je moi adwersarze. Czemu z nich
> z nich nie skorzystaja i nie rzuca mi w twarz wyniku? Nie wiem.

Jest wyżej. Kilka uwag: Pod haslem *.tpnet.pl są tylko ludzie, którzy
korzystają z sieci poprzez 0-202122. Numerki IP to wszystkie te hosty,
których nazwy nie są zarejestrowane w revDNSie. Pod haslem 'reszta'
kryją się osoby, które piszą z hostów zarejestrowanych w revDNS, ale nie
piszą z tpnetu.

Wiem, że swego czasu sporo dislupów nie było poprawnie zarejestrowanych
w revDNS, nie wiem, jak ta sytuacja wygląda teraz...

> Dial-up'owcy z TePSY, z powodu naturalnych, narzuconych im ulomnosci,
> nie sa w stanie zaczopowac polskiego Internetu.
> Tak wiec rowniez obawa o lacze 155 Mbit TePSA-ICM nie powinna dotyczyc
> przyczynowo klientow 0202122 (to do watku obok).

Chciałem jedynie zwrócić uwagę, że ze strony TPSA do tego 155MBit to się
będą dopychali nie tylko ludzie z dialupów.

--
Andrzej Bort, bort<at>polsl.gliwice.pl   *** My personal opinions ***
A jednak istnieje małżeństwo, które sprawia mężczyźnie