Re: co sie dzieje z polskim infoseekiem ?

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Tue 01 Jun 1999 - 15:33:03 MET DST

Dnia 31 May 99 o godz. 16:18, Andrzej Bort napisal(a):

> A ja niedawno z Anglii ściągałem cztery obrazki płytek z Debianem.
> Ponieważ było to via Pol34/Ten155, to było to szybko. W każdym razie
> uporałem się z tym w jeden dzień (pracy). Nie powiesz mi, że dzienny
> ruch w polskich newsach ma więcej (dla niewiedzących: ~10-15MB/day)

Tylko co to ma wspolnego z oryginalnym stwierdzeniem Moi'a:
> Natomiast wiekszosc internautow w Polsce nie placi za dostep
> ANI GROSZA
Zaprzeczylem temu piszac, ze obecnie wiekszosc internautow w Polsce to sa
dialupowcy z tpnetu, a na dowod przytoczylem fakt, ze wiekszosc postow na
newsy jest wysylana z takich wlasnie adresow. Jezeli - co wydaje mi sie
sensownym zalozeniem - przyjac grupe osob piszacych na newsy za
reprezentatywna dla ogolu internautow, wynika stad jasno sformulowany przeze
mnie wniosek.
Co ma do tego generowany ruch ???

Jeszcze jeden argument:
O ile rozumiem Moi'a, to dla niego ci, ktorzy "nie placa za dostep" to ludzie
korzystajacy z Internetu w pracy. Otoz juz gdzies tak od prawie dwu lat w
publikowanych w Polsce wynikach badan ankietowych nt. Internetu wiekszosc
ankietowanych deklaruje korzystanie z Internetu wylacznie albo glownie w
domu. Sa pewnie gdzies jeszcze wyniki niektorych tych ankiet na sieci, mozna
poszukac...
Wiec IMHO ci "nie placacy" stanowia obecnie zdecydowana MNIEJSZOSC.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl