status pracownikow informatyki w uczelniach

Autor: Maciek Uhlig (muhlig_at_helios.cto.us.edu.pl)
Data: Tue 01 Jun 1999 - 11:56:57 MET DST

Moze to troszke nie na temat, ale... warto sie zastanowic i moze napisac
gdzie trzeba... poki nie jest za pozno...

MEN publikuje projekt nowej ustawy o szkolnictwie wyzszym. Wedlug

http://www.men.waw.pl/aktual/dok-ref/prawo-sw/d3-r4.html

w stosunku do stanu dotychczasowego znika z uczelni grupa pracownikow
informatyki. Wydaje mi sie, ze nie jest to dobry ruch. Nalezaloby raczej
te grupe pozostawic, nie mowiac juz o tym, aby nadac jej znacznie wyzszy
status, niz ma dotychczas.

Ciekaw jestem opinii nie tylko ze srodowiska.

--
Pozdrowienia,
Maciek