Re: co sie dzieje z polskim infoseekiem ?

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 07 Jun 1999 - 16:32:16 MET DST

Dnia 7 Jun 99 o godz. 15:18, Moi napisal(a):

> [...]
[...]
> Zatem ilosc osob korzystajacych z newsow nie jest "reprezentatywna
> dla ogolu internautow" (J.R.)?

A co ty tu widzisz powyzej na temat *reprezentatywnosci*?
Niereprezentatywnie to by bylo, gdyby na 200 jego userow 5 korzystalo z
newsow, a na 200 dialupowcow tepsy - 50 (albo odwrotnie, 50 u niego a 5 w
tepsie). Widziales gdzies powyzej takie dane?
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl