Re: co sie dzieje z polskim infoseekiem ?

Autor: Pawel L. Bogdziun (pawelec.to_wytnij_at_pp.pl)
Data: Tue 01 Jun 1999 - 19:39:01 MET DST

Piotr Auksztulewicz <piotras_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote:
: Moi <Moi_at_w.pl> wrote:
:> Zakladajac, ze Chinczykow jest xxxx milionow, ze masa
:> przecietnego Chinczyka jest xx kg, zas masa Ziemi x^12 Tt,
:> to po miesiacu rytmicznego, jednoczesnego podskakiwania
:> wszystkich Chinczykow, trajektoria Ziemi zostalaby przesunieta
:> o xx cm.

: Ech, ale bzdurzysz... fizyki byś się poduczył... pęd Ziemii nie zmieni
: się ani o jotę, nawet gdyby całe Himalaje dostały nóg i podskakiwały
: rytmicznie...

Stanowczo protestuję przeciwko manipulowaniu rozkładem masy w
układzie Ziemia-Księżyc. Długość doby całkiem mi odpowiada; do­
brze mi również z tym, że widzę Księżyc zawsze z tej samej
strony. Oświadczam, że jakiekolwiek działania, w wyniku których
ulegnie znacznej zmianie moment bezwładności któregokolwiek z
wymienionych wyżej ciał niebieskich, z dalszymi konsekwencjami
wynikającymi z konserwatywnej natury momentu pędu - uznam za
zbrodnie przeciwko ludzkości. No i przeciwko tym, co mieszkają na
Księżycu, naturalnie.

Pozdrawiam,
Paweł
PS. ;-)

--
Thousands of MS Windows were surely reinstalled
during creation of this article.