Re: autoryzacje CC w internecie i polskie centra autoryzacji

Autor: steve (steve_at_home.pl)
Data: Mon 01 Feb 1999 - 21:26:17 MET

>Czyli jest szansa dla kazdej firmy internetowej aby za ok. 30 dni podjac
>przyjmowanie platnosci kartami kredytowymi.
>
>Technologia jest, przepisy sa, umowy do podpisania mam przygotowane.

Oj... noz sie w kieszeni otwiera...

Z racji ze jak widze jako hmm pracownik PolCardu ma Pan dosc mocno
przymkniete klapki na oczach informuje Pana ze aktualna oferta PolCardu
jezeli chodzi o platnosc via Inet (tudziez np. via phone) jest do bani..
Pomijajac wysoki procent, mase problemow i warunkow jakie trzeba spelnic sa
dwa podstawowe problemy:

- transakcje via Polcard sa offline - co od razy je dyskwalifikuje,
- cale rezyko domagania sie zwrotu kasy przez Klienta jest zwalone na
sprzedawce - Klient zamawia np. magnetowid, sklep wyciaga sobie np. 10
baniek z jego karty i wysyla mu sprzet poczta, a nastepnie po miesiacu moze
dwoch dowiaduje sie ze Klient zlozyl reklamacje ze on takiej transakcji nie
wykonal i sprzedawca musi oddac kase mimo ze posiada wszelkie dowody
dostarczenia zamowionego towaru do Klienta i wszystkie dane sie zgadzaja...

Dopoki nie pojawi sie oferta (metoda) przyjmowania platnosci via Inet
rownowazna do tego co oferuje Merchant Account w kazdym sensownym banku w
USA + posrednictwo CyberCacha czy NetPayment (myslac o automatyzacji i
zabezpieczeniach) to nie mamy o czym rozmawiac....

O sensownym mailorder/phoneorder juz nie wspomne ;-)))

Steve