Re: autoryzacje CC w internecie i polskie centra autoryzacji

Autor: Expert (expert_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 01 Feb 1999 - 19:49:19 MET

> Otóż nie - nie ściemniam. Uczciwie przyznaję, że nie znam się na
> kartach kredytowych, a na tematy, o których nic nie wiem, nie
> wypowiadam się publicznie.
(ciach)
I za to szanuje Szymona.

Jezeli bedziesz zainteresowany przyjmowaniem platnosci kartami
kredytowymi w ramach systemu autoryzacji Polcard lub innego to daj znac.
Juz dziala w Polsce 100 sklepow z opcja platnosci kartami kredytowymi.

Nadal nie mam odpowiedzi z Thawte czemu Helion uzywa niewaznego
certyfikatu SSL ( expired July 1998).

Ale Ibill tez umozliwia transakcje unsecure , bez https/ssl, zatem nie
jest tak zle.

VISA ze swoim SETem nadal sie aktywnie promuje.

Czyli jest szansa dla kazdej firmy internetowej aby za ok. 30 dni podjac
przyjmowanie platnosci kartami kredytowymi.

Technologia jest, przepisy sa, umowy do podpisania mam przygotowane.

Jacek

Polcard accreditation services and training