Re: Spostrzezenie na temat NASK

Autor: Michal 'Orr' Daszkowski (midas_at_ufik.idn.org.pl)
Data: Mon 01 Feb 1999 - 09:23:53 MET

A wiec stalo sie! ;-) Dnia 31 Jan 1999 10:33:48 +0100,
Jan Rychter <jwr_at_rgstudio.com.pl> napisal(a):

> Chciałbym zauważyć, że ostatnie działania NASK: wielogodzinne przerwy w
> funkcjonowaniu sieci w piątek i w sobotę, wykazują albo brak kompetencji
> albo kompletny brak szacunku dla klienta, albo jedno i drugie.
>
> Przerwy były niezapowiedziane i raczej nie wynikały z awarii urządzeń,
> wyglądało to na planowe rekonfiguracje. Telefony nie odpowiadały albo
> były zajęte.

Przypadkiem akurat dzwoniłem w sobotę wieczorem do nich. Może ok. 20?
Nie pamiętam dokładnie. Powiedziano mi, że była to awaria zasilania
w TPSA, skutkiem czego część ich urządzeń, odpowiedzialnych za łącza
fizyczne, nie działała.

Ale fakt - dodzwonić się było trudno. :-(

Niestety nie jestem w stanie zweryfikować prawdziwości tej informacji.
Być może ktoś wie na ten temat więcej. Ja dalej sprawy nie drążyłem, bo
nie jestem ich klientem.

Pozdrawiam
Orr

--
--   ___           --      Michal Daszkowski - IdN co-originator      --
--  / _ \ _ _ _ _  -- Student, fencer, member of: FPMiINR, PLUG, POIS --