Re: autoryzacje CC w internecie i polskie centra autoryzacji

Autor: Expert (expert_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 01 Feb 1999 - 21:28:17 MET

> Za 20% od wartosci transakcji amerykanska firma setSystems zajmuje sie cala
> obsluga sprzedazy przy uzyciu CC (online, fax, 0-800, mail) oraz promocja
> produktow http://www.setsystems.com
> --
> Dariusz Zolna

Jest tylko drobna roznica polegajaca na tym, ze setsystems ( ARO
Systems), IBill i inni oferuja usluge typu kupno w hurcie, sprzedaz w
detalu.

O ile na kontynencie amerykanskim to bedzie ok, to trzeba jeszcze
zapytac Department of Commerce czy nie bedzie liczyl cla od transakcji
hurtowej.
W tego typach transakcji wystepuja trzy strony.
Klient, Hurtownia, Producent.
Towar formalnie przechodzi przez 2 rece i dwa razy podlega lub jest
zwolniony od cla ( wchodzi i opuszcza terytorium US).

Poza tym formalnie ta sprzedaz hurtowa powinna sie dokonac przed
sprzedaza detaliczna , a faktycznie sie nie odbywa.

Dodatkowo ARO ogranicza sie do sprzedazy softu, ktory jako taki
sprzedaje sie dobrze po udostepnieniu demo.

Aby juz nie zniechecac, to ARO Systems sprzedaje shareware.
Jak sprzedawac shareware i na tym jeszcze zarobic to nie wiem i chetnie
sie dowiem.
Ale dobrym tutaj przykladem jest autor archiwizatora ARJ.

I na koniec. Dystrybucja shareware w internecie na zasadzie PP
probuj/plac jest tak powszechna + CD-ROMs, ze trzeba naprawde znalezc
nisze rynkowa , aby sie tam ulokowac.
Jacek
CC - Szkolenia