Re: Pytanie do fachowcow (i monopolisty)

Autor: Michal Sobkowski (msob_at_ibch.poznan.pl)
Data: Sun 10 Jan 1999 - 00:21:30 MET

Moi wrote:

> Michal Sobkowski napisał(a) w wiadomości:
> <3696A2F4.A8EB510D_at_ibch.poznan.pl>...
>
> Nie, placic powinienem za gotowosc do udostepnienia sieci,
> ktorej zbudowanie (1) dawno nastapilo, (2) rozliczane jest
> inaczej <nie placisz oplaty za przylacznie stacji abonenckiej?>
> Same koszty udostepnienia sa niemal zerowe.
> Co zatem ma ICH gotowosc do dlugosci MOJEJ rozmowy?
> TePSA do gotowosci, cz ja zadzwonie, czy nie - jest zmuszona.
> I za to powinna kasowac ryczalt <wiekszy niz obecny abonament>.
Jest to filozofia osoby dużo korzystającej z sieci. A co ma powiedzieć
ktoć, kto prawie wcale nie dzwoni? Za tę "gotowość" płaci abonament".
Dlaczego ma jeszce płacić za Twoje połączenia (bo "wszyscy po równo"
właśnie to by oznaczało). Uzależnienie opłaty od stopnia korzystania z
usługi jest po prostu sprawiedliwsze. Oczywiście jakaś taryfa degresywna
mogłaby być, ale nie o to chyba Ci chodzi.

> Wiesz co by sie stalo, gdyby wszyscy powstrzymali sie od korzystania
> z telefonu przez miesiac?
> Zarzad komisaryczny i tlum zaniepokojonych wierzycieli na
> marmurowych salonach Zarzadu, bez szans na splate swoich
> naleznosci.
> Czy taka struktura cen TePSE usczesliwia?
A czy wiesz co by było, gdyby nagle wszyscy klienci wszystkich banków
wycofali swoje depozyty? Proponuję pozostać w świecie realnym.

> Rownie zlosliwie je przywrocilem. Remis. :-)
Nie widzę! Złośliwość Cię zaślepiła i zapomniałeś! :-)

Michał

--
          Michał Sobkowski    mailto:msob_at_ibch.poznan.pl