Re: Bez komentarza...

Autor: I.r. tete (telefony_at_radiolink.net)
Data: Sun 10 Jan 1999 - 00:19:38 MET

rudy102 wrote:

> [...]
> swojego kompa. Niestety ten niby przecietny nalezy jednak do elit, bo
> posiada tego kompa, a % posiadajacych Polakow kompa i z tego % ktorzy umia
> go skonfigurowac - jest moim zdaniem wiekszy niz w USA. Jednak u nas taka
> np. fryzjerka nie ma kompa. Co oczywiscie nie oznacza, ze za pare lat
> komputery trafia pod strzechy.
> Co do statystyk analfabetyzmu w Polsce, jakoby byl wyzszy niz w USA to nic
> na ten temat nie wiem.
> Jednak, to ze tam jest taki wysoki -- to troche dziwne, jesli wezmie sie pod
> uwage, ze jest to najlepiej rozwiniety kraj na swiecie.

Nie udawaj. Nie miałeś historii? Divide et impera - po co chołotę kształcić, jeszcze
zobaczą jak jest w Europie i Azji i zechcą też tak mieć, a przecież w Stanach tak się
nie da, bo jak połączyć potrzeby jakiś 1295 nacji mieszkających pod jednym dachem....
Stąd też trochę ich (władze) rozumiem - gdyby Amerykanie mieli więcej wolności, to
zaraz zaczęli by robić gnój. Jak z wycieczką szkolną w pociągu: nauczycielka wie, że
piją, ale przecież im oficjalnie nie pozwoli, bo oj, wtedy dopiero byłby przewał!
Więc jest status quo - nic się nie zmienia, i tylko módl się, żeby się nie zmieniło,
bo jeszcze jakiś półgłówek stwierdzi, że "Ameryka to takie mocarstwo, a w ogóle
użytku z tej broni co ma to nie robi...". Teraz widzisz, czemu analfabetyzmu się nie
usuwa, mimo, że są przecież na to pieniądze? Niech chołota siedzi przed TV i
wpierdala popkorn. Przynajmniej się własną otyłością zajmą, nie faktycznymi
problemami społecznymi.....

A bredniami slawomira się nie przejmuj (typu wciskanie ci, że tu jest większy
analfabetyzm). Próbowałem prowadzić z nim konwersjację. Mówię ci, totalnie
brainwashed albo stupid, racja zawsze musi być na jego stronie, nawet kosztem
zrobienia z siebie idioty. Jak go kiedyś przyparłem cytatami ściągniętymi z web, to
stwierdził, że je sobie wymyśliłem........

> pat

LMB

PS Podziwiam cię pat, mało kto kuma amerykę....

--
http://www.tattoo.w.pl