Re: Pytanie do fachowcow (i monopolisty)

Autor: futszak (futszak_at_WYTNIJTO.tpsasux.com)
Data: Mon 11 Jan 1999 - 11:27:24 MET

On Sun, 10 Jan 1999 00:21:30 +0100, Michal Sobkowski
<msob_at_ibch.poznan.pl> wrote:

>Jest to filozofia osoby dużo korzystającej z sieci. A co ma powiedzieć
>ktoć, kto prawie wcale nie dzwoni?

co nas to obchodzi ???
niech se zalozy komórke pre-paid-a.

> Za tę "gotowść" płaci abonament".

który wynosi tyle, by nawet nie pokrylby kosztów utrzymania jego linii
telefonicznej.

>Dlaczego ma jeszce płacić za Twoje połączenia

Nie Michale, my nie chcemy uczestniczyc w jego obowiazkowej zrzucie na
abonament.

>Uzależnienie opłaty od stopnia korzystania z
>usługi jest po prostu sprawiedliwsze.

tylko na pozór.
przy obrocie towarami jak klient bierze wiecej to sie mu spuszcza z
ceny, a nawet sie ja negocjuje i to z pojedynczym klientem, natomiast
tutaj mimo ogólnopolskich akcji protestacyjnych nic sie nie robi :-(

pozdr
futszak
0603 237728