Re: baza spamerow

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_wsp.krakow.pl)
Data: Sun 22 Nov 1998 - 09:08:12 MET

On Sun, 22 Nov 1998, Tomasz Kłoczko wrote:

> Dlatego trzeba filtrować po IP.
> Ja tam się nie szczypie. Wystarczy, że dostanę jeden jakiś list który
> podpada pod spam to blokuję domene i adres IP z jakiego to przyszło.
I mozesz w ten sposob wyciac jakis nic nikomu nie winny serwer...
np. plearn.edu.pl... :-(
IMHO rozwiazanie bezsensowne.
Zapytaj sie Pawla Krawczyka (kravietz_at_ceti.com.pl), on ma regulki do
procmaila (dosyc skomplikowane - widzialem ;)), ktore wycinaja takie
swinstwa po subjectach.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl