Re: Nask i jego 150 Mbps

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_wsp.krakow.pl)
Data: Sun 22 Nov 1998 - 09:02:47 MET

On Sat, 21 Nov 1998, Wojciech Myszka wrote:

> Jak piszesz w Cyfronecie jest wszystko pieknie. Fajnie. Tylko jak dzis
> upadnie wroclawskie-NASKowe lacze to Ty z Krakowa nie dostaniesz sie w
> zaden sposob do Wroclawia (WASK) mimo istniejacych polaczen WASK <->
> TPNET i WASK <-> POL34 i POL34 <-> NASK i wszystkich polaczen
> Cyfrnetu... Czy jest inaczej?
A w tym przypadku to zapewne masz racje. Pewnie domyslny routing tak do
was, jak i od was jest przez NASK... Nie wiem, czy bez wlasnego AS-a to
sie da zmienic... na tyle sie nie znam na protokolach routingu.
Z Cyfronetu sie pewnie do was wtedy nie dostane, bo Cyfronet bedzie was
traktowal jako czesc sieci NASK-owej i puszczal routing przez lacze do
NASK-u. Ciekawy jestem, czy by sie dalo wejsc wtedy z tepsy...
Powinno sie dac, przeciez z tepsy musi isc przez bramke WASK<->TPNET, bo
jak inaczej???
Ja w kazdym razie juz wchodzilem z tepsy do Cyfronetu, jak lacze
Cyfronet<->NASK bylo padniete, oraz z Cyfronetu przez lacze tepsowe do
sunsite, jak sunsite<->NASK bylo padniete. Wiec chyba nie wszedzie jest
tak zle...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl