Alternatywne sposoby szukania alternatywnego DNS

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_winter.info.pl)
Data: Sun 22 Nov 1998 - 09:08:52 MET

Darius Jack wrote:

> Maciek Sonik wrote: [1]

> Nie rozumiem problemu. W trakcie pisaniu postow, jednoczesnie mam
> wlaczone 5 wyszukiwarek i gdy nie znalazlem to napisalem, w miedzyczasie
> znajdowalem wiele zrodel i doszedlem z aDNS do eDNS i do .pol
> W miedzyczasie juz nadeszla odpowiedz z eDNS.
>
> Gdy sam cos szukam, to szukam przez verity topics, ale nie mam topikow
> do DNS, zatem skojarzenia sam robie sam.

Jak uzywasz topikow do publicznego szukania po Internecie? Mozesz opisac
nam ta technike? Mozesz podac adres publicznej uslugi wyszukiwawczej,
ktora ma jako search engine Verity Topic i mozesz jej zadac pytanie
uzywajac topika albo moze sam masz taka usluge wyszukiwawcza i adres
tych 100+ milionow stron? (ja, prosty czlowiek, nie znam takich
wynalazkow, uzywam tylko Infoseeka PL i AltaVisty)

Jaroslaw Zielinski

PS. Mam sprawdzic w jakich odstepach czasowych wysylales postingi o
alternatywnych systemach DNS (cos tak na oko kilka dni)? Oznacza to, ze
dosc trudno uwierzyc, ze jednoczesnie czegokolwiek czukales, bo nawet z
kiepskim laczem modemowym takie szukanie zajmuje pare godzin a nie dni.

PSS. [1] Pod ciagnacych sie jak dzdzownica dyskusjach o prawie autorskim
myslalem, ze juz nauczyles sie, co to jest cytat i ze nalezy podawac
jego zrodlo, a przynajmniej autora.