Re: Nask i jego 150 Mbps

Autor: Wojciech Myszka (W.Myszka_at_immt.pwr.wroc.pl)
Data: Sat 21 Nov 1998 - 18:42:17 MET

Jaroslaw Rafa <raj_at_wsp.krakow.pl> napisał(a) w artykule
<Pine.GSO.3.96.981121085653.16194B-100000_at_ultra>...
> Nie bardzo cie rozumiem... Tzn.co? Macie lacza do NASKu i TPNETu, to co
> znaczy ze "wszystko idzie przez Stany"? Przeciez wlasnego lacza
  [...]
  Daleko idacy skrot myslowy.

  Jak piszesz w Cyfronecie jest wszystko pieknie. Fajnie. Tylko jak dzis
  upadnie wroclawskie-NASKowe lacze to Ty z Krakowa nie dostaniesz sie w
  zaden sposob do Wroclawia (WASK) mimo istniejacych polaczen WASK <->
  TPNET i WASK <-> POL34 i POL34 <-> NASK i wszystkich polaczen
  Cyfrnetu... Czy jest inaczej?

  OK. Powiesz ze nasza (WASK) siec jest zle zorganizowana. Chce wierzyc ze
  to jest wlasnie problem bo jezeli zostalismy ostatni to lada miesiac/rok
  i u nas sie poprawi.

  Ale wracajac do przykladu. Jezeli jednak istnialoby niezalene lacze WASK
  <-> USA to jestem gleboko przekonany, ze w sytuacji upadku lacza WASK
  <-> NASK caly ruch poszdlby przez USA. Bo, wedle mojej oceny, jest to
  najblizsze miejsce, gdzie nikt nie ma zdrowia zajmowac sie cudzymi
  ASami. U nas ASow jest kilka(nascie) i wszyscy trenuja blokowanie ich
  na routerach brzegowych...

  Jezeli sie myle i jest inaczej (czyli lepiej): publicznie odszczekam co
  napisalem.

  Wojtek