Re: Nask i jego 150 Mbps

Autor: Konrad Plich (konradpl_at_zt.piotrkow.tpsa.pl)
Data: Sat 21 Nov 1998 - 23:41:49 MET

Wojciech Myszka wrote:

> Ale wracajac do przykladu. Jezeli jednak istnialoby niezalene lacze WASK
> <-> USA to jestem gleboko przekonany, ze w sytuacji upadku lacza WASK
> <-> NASK caly ruch poszdlby przez USA. Bo, wedle mojej oceny, jest to
> najblizsze miejsce, gdzie nikt nie ma zdrowia zajmowac sie cudzymi
> ASami. U nas ASow jest kilka(nascie) i wszyscy trenuja blokowanie ich
> na routerach brzegowych...
>
> Jezeli sie myle i jest inaczej (czyli lepiej): publicznie odszczekam co
> napisalem.

Prawda jest taka ze wzajemnie wysylamy sobie z NASKiem ASy naszych
klientow wiec w razie np. padu mojago lacza do Polkomtela ruch zamknie
sie przez NASK a nie przez Stany.
Nie bedzie tak dzialalo w przypadku padu jakiegos lacza skrosnego do
sieci akademickich ale to nie polityka tylko technologia: one nie sa na
BGP tylko na routingu statycznym.

                        Konrad Plich