Re: Alternatywny DNS pytanie

Autor: Maciek Sonik (maciek_at_sonik.pl)
Data: Sat 21 Nov 1998 - 17:52:17 MET

Darius Jack napisał(a) w wiadomości: <3656682A.6301_at_usa.net>...

wczesniej napisales
**Gdzie jest dostepny serwer aDNS , jaki adres i kto rejestruje
**aDomeny .
**Czy moze ktos sie zajmowal tym tematem wczesniej i zna go z praktyki ?
**Ile kosztuje rejestracja aDomen i gdzie nalezy sie zglosic.
**Szukalem w altaviscie ale doszedlem do arpy/arphy.

a zaraz potem, jak podalem Ci URLe:

PLS, nie osmieszaj sie. Czy chociaz raz nie mozesz napisac prawdy?

>czy sadzicie zatem, ze eDNS ma jakiekolwiek szanse na upowszechnienie ?

IMHO male. Jak puszcza eDNS to bedzie taki burdel w domenach, ze zamiast
rejestrowac sie w POL firma zalatwi sobie rejestracji domeny .DJ i bedzie
http://bajki.dj albo cos podobnego. Poki co wszystko zalezy od decyzji
IANA'y. Poziwiom, uwidim, ale watpliwe...

Pozdrowienia
Maciek Sonik sonik_at_sonik.pl
-----
30lat SONIK & SONIK | http://sonik.pl | poczta_at_sonik.pl