Re: Anonim

Autor: Jacek Popławski (jpopl_at_kki.net.pl)
Data: Mon 16 Nov 1998 - 01:18:51 MET

Andrzej Bursztynski wrote:
>Odpowiem Ci pytaniem - z moich doświadczeń wynika, że ludzie w wieku 15-23
>lat nie uznają żadnych autorytetów,

może na wszelki wypadek od razu ci powiem, że mam 19 :-)

>chcą burzyć świat i budować na nowo
>ze zgliszcz.

na pewno burzyć do końca? czy tylko burzyć stare opuszczone chatki, aby
w ich miejscu wybudować wielkie, betonowe bloki ? ;)
(ops, niezbyt romantycznie to wyszło...:)

>Nie dają się przekonać i nie słuchają argumentów, logika
>w ich przypadku nie istnieje

hmmmm.. czy naprawdę tak o mnie myślisz? czy w dyskusji nie używam
argumentów? czy używam osobistych aluzji i ciosów poniżej pasa?

>To się nazywa generalizacja. Masz w pewnym sensie racje - należy się
>pochylić nad każdym, każdego spróbować rozgryźć.

niekoniecznie
ale gdy już _on_ próbuje nawiązać kontakt - nie uciekać :-)

>niczego lepszego - tak jak ktoś podał przykład o skinie z kijem
>zdążającym w twoją stronę - próby podejścia nazwijmy to filozoficznego
>mogą się marnie skończyć.

czyli instynkt ważniejszy od umysłu?

>A uważałeś za stosowne żeby się przedstawić swojej dziewczynie jak ją
>poznałeś czy używasz pseudonimu?

gdy do siebie dzwonimy - musimy podawać imię, ale co jakiś czas równie
dobrze możemy powiedzieć do siebie trochę inaczej ;-) no ale to już
zupełny offtopic :-)